فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی 52 اسلاید پاورپوینت از زماني که سازمان‌ها بهره‌برداری از اينترنت را آغاز کرده‌اند، بسياری از آنها مفاهيم بازاريابی و ديدگاه‌های موجود را برای اين رسانة جديد بکار برده‌اند.از آنجاييکه اينترنت با ديگر رسانه‌ها، تفاوت بنيادی دارد؛ استفاده از ديدگاه‌های فعلی، فوايد آن را بيشينه نمی‌کند.بسياری از شرکت‌ها، هنگام استفاده از اينترنت به هدف بازاريابی، از روش سادة نشر مجدد محصولات موجود به شکلی جديد استفاده نموده‌اند. اين روش که "بروشورهای الکترونيکی" ناميده می‌شود، اولين قدم عملی در زمينة بازاريابی اينترنتی است که در حال حاضر، اعتبار خود را از دست داده است زيرا نمی‌تواند تفاوت‌های رسانه استفاده شده را به خوبی نمايان سازد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing_by_forcasting-8_1723510_2124.zip3.7 MB