فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند 62 اسلاید پاورپوینت در اینجا خلاصه ای از مديريت برند را با ارائه 7 رويکرد برند فراهم می آورد. اين هفت مكتب فكري، اساساً درك هاي مختلفي از برند ، ماهيت تبادل برند مشتري و نحوه خلق و مديريت ارزش گذاري برند را عرضه مي نمايد. درك اين هفت رويکرد بصورت مجزا، بينش عميقي نسبت به ضعف ها و قوت هاي هر رويکرد و پس از آن پتانسيل  مديريت برند بطور كلي تهيه مي کند. اين درك جامع خواننده را قادر به خلق استراتژي هاي برند سفارشي منطبق با چالش ها و فرصت هاي بي نظيري پيش روي يک برند در هر زماني خواهد ساخت.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing_by_forcasting-6_1723505_4775.zip2.3 MB