فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار 170 اسلاید پاورپوینت بازاریابی یک جنگ متمدنانه است. در این نبرد سازمان هایی برنده می شوند که از لغات، ایده ها و افکار علمی منظم شده ای بهره برداری می نمایند. برای برنده شدن در نبرد رقابتی، سازمان ها نیاز به جهت گیری مناسب (راهبرد) ، ابزارهای مزیت ساز رقابتی (آمیخته بازاریابی) ونیروهای رقابتی دارند .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing_by_forcasting-5_1723501_1650.zip3.1 MB