فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی 122 اسلاید پاورپوینت

•یک استراتژی پابرجا ما را قادر می سازد که در سناریوهای متعدد و محتمل آینده عملکرد خوبی داشته باشیم.
•باید استراتژی هائی را پیگیری کرد که صرف نظر از اینکه آینده چه خواهد شد بسیار موفقیت آمیز باشند.
•باید اطمینان خاطر کسب کنیم که برنامه های ما حتی الامکان پابرجا بوده و در برابر عدم قطعیت های و ریسک های آینده محافظت و مجهز شده اند.

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing_by_forcasting-4_1723498_4387.zip3 MB