فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی 57 اسلاید پاورپوینت برنامه ریزی: دوراندیشی سازمان یافته برای ارتباط دادن حال به آینده از طریق پیش بینی مسائل، اولویت بندی اهداف و فراهم کردن مسائل و تحقق آنها در چارچوب زمانی مشخص و معین است. برنامه ریزی: فرآیندی است که سازمان ها در قالب آن، همه فعالیت ها و تلاش های خود را در مورد وضعیت مورد انتظار و مطلوب، راه رسیدن به آن و چگونگی طی مسیر، در یکدیگر ادغام می کنند .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
marketing_by_forcasting-2_1723460_8992.zip1.1 MB