فروشگاه محصولات دانش مدیریت تکنولوژی و مدیریت بانکداری
مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه مدیریت تکنولوژی و نوآوری های فناورانه

اقتصاد دیجیتالی

اقتصاد دیجیتالی اقتصاد دیجیتالی 100 اسلاید آموزشی - پاورپوینت وضعیت تجارت الکترونیکی در ایران اقتصاد نوین وجایگاه ایران بررسی عوامل موثر بر ایجاد اقتصاد نوین (دیجیتالی) امنیت در تجارت الکترونیکی پیشگیری اجتماعی از جرائم وانحرافات سایبری کاربرد های فناوری اطلاعات در صنعت بیمه ماهیت وجایگاه مرکز گواهی ریشه در تراکنش های الکترونیکی اقتصاد نوین از منظر دیجیتالی شدن ماهیت وجایگاه مرکز گواهی ریشه در تراکنش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 8: بازاریابی اینترنتی 52 اسلاید پاورپوینت از زماني که سازمان‌ها بهره‌برداری از اينترنت را آغاز کرده‌اند، بسياری از آنها مفاهيم بازاريابی و ديدگاه‌های موجود را برای اين رسانة جديد بکار برده‌اند.از آنجاييکه اينترنت با ديگر رسانه‌ها، تفاوت بنيادی دارد؛ استفاده از ديدگاه‌های فعلی، فوايد آن را بيشينه نمی‌کند.بسياری از شرکت‌ها، ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 7: بازاریابی اجتماعی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 7: بازاریابی اجتماعی آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 7: بازاریابی اجتماعی 22 اسلاید پاورپوینت امروزه بانک ها نیازمند پیوند زدن فعالیت های بازاریابی اجتماعی به استراتژی های بازاریابی تجاری خود هستند تا از این طریق به اهداف تعالی سازمانی خود دست یابند. به وضوح می توان تاکید قابل توجه تعدادی از معدودی از بانک های کشور را به ابعاد مختلف بازاریابی اجتماعی مشاهده نمود. نکته مهمی که در این خصوص می توان اظهار داشت توجه به ابعا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 6: مدیریت برند 62 اسلاید پاورپوینت در اینجا خلاصه ای از مديريت برند را با ارائه 7 رويکرد برند فراهم می آورد. اين هفت مكتب فكري، اساساً درك هاي مختلفي از برند ، ماهيت تبادل برند مشتري و نحوه خلق و مديريت ارزش گذاري برند را عرضه مي نمايد. درك اين هفت رويکرد بصورت مجزا، بينش عميقي نسبت به ضعف ها و قوت هاي هر رويکرد و پس از آن پتانسيل  مديريت برند بطور كلي تهيه مي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 5: مدیریت بازار 170 اسلاید پاورپوینت بازاریابی یک جنگ متمدنانه است. در این نبرد سازمان هایی برنده می شوند که از لغات، ایده ها و افکار علمی منظم شده ای بهره برداری می نمایند. برای برنده شدن در نبرد رقابتی، سازمان ها نیاز به جهت گیری مناسب (راهبرد) ، ابزارهای مزیت ساز رقابتی (آمیخته بازاریابی) ونیروهای رقابتی دارند . ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی 122 اسلاید پاورپوینت •یک استراتژی پابرجا ما را قادر می سازد که در سناریوهای متعدد و محتمل آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. •باید استراتژی هائی را پیگیری کرد که صرف نظر از اینکه آینده چه خواهد شد بسیار موفقیت آمیز باشند. •باید اطمینان خاطر کسب کنیم که برنامه های ما حتی الامکان پابرجا بوده و در برابر عدم قطعیت های و ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 3: مرور مدل های موجود در برنامه ریزی و برنامه ریزی استراتژیک

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 3: مرور مدل های موجود در برنامه ریزی و برنامه ریزی استراتژیک آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 3: مرور مدل های موجود در برنامه ریزی و برنامه ریزی استراتژیک 96 اسلاید پاورپوینت طرفداران مكتب برنامه ريزي به جاي فكر كردن به ارزش ها در مكتب طراحي، رويه هاي جامعي را براي توضيح دادن – و در صورت امكان – تعيين كميت اهداف سازمان ارائه دادند. به محض تعيين اهداف دو مرحله بعدي همچون نمونه مدل مكتب طراحي عبارتند از: ارزيابي شرايط بيروني و دروني سازمان. با توجه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 2: مفاهیم و تعاریف برنامه ریزی 57 اسلاید پاورپوینت برنامه ریزی: دوراندیشی سازمان یافته برای ارتباط دادن حال به آینده از طریق پیش بینی مسائل، اولویت بندی اهداف و فراهم کردن مسائل و تحقق آنها در چارچوب زمانی مشخص و معین است. برنامه ریزی: فرآیندی است که سازمان ها در قالب آن، همه فعالیت ها و تلاش های خود را در مورد وضعیت مورد انتظار و مطلوب، راه رسیدن به آن و چگونگی طی م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 1: مفاهیم و تعاریف آینده پژوهی

آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 1: مفاهیم و تعاریف آینده پژوهی آینده پژوهی در بازاریابی - بخش 1: مفاهیم و تعاریف آینده پژوهی - 100 اسلاید پاورپوینت اولین فعالیت آینده پژوهی در قالب یک تحلیل علمی در سال های ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۳ توسط یک گروه محققین و با سرپرستی ویلیام اف آگبرن در زمینه جامعه‌شناسی که علم نوپایی شناخته می‌شد، در آمریکا انجام شد. این گروه برای اولین بار روش های علمی نظیر برون یابی وبررسی‌های علمی را در مورد روندهای اجتماعی روز آمریکا به ان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

مدیریت برند

مدیریت برند مدیریت برند - 51 اسلاید پاورپوینت برندينگ صحبت روز دنیاست ، شركت ها ميليون ها براي طرح ريزي و  اجراي فعاليت هاي برند هزينه مي كنند. درتلاش  براي يافتن هدف نهايي مديريت برند، تحقيقات جديدي منتشر و چارچوب هاي به روزي تهيه مي شوند. از اواسط سال 80 بويژه،  محققان و وكلا بتساوي  قلمرو، حوزه و پتانسيل برند را اکتشاف كرده اند. مفاهيم ، چارچوب هاي نظري و ايده هاي مختلف بسياري منتشر شد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان
تعداد صفحه(3):